tiistai 28. helmikuuta 2012

Better than i know myself part 11

Taas se nähtiin. Rakas x-tina se vain jaksaa esittää. Kenties menneen Oscar-gaalan innoittamana hänkin jaksaa taas vetää kaksinaamaista rooliaan ensin hautajaisteni järjestäjänä ja sitten niin uskollisena ystävänä että. Minä en kuitenkaan koskaan unohda, saati anna anteeksi, hänen aiempia sanojaan. Minä en koskaan unohda sellaista pikku juttua kuin sitä, että minä muka luovuttaisin ja edesauttaisin häntä hautajaisten järjestämisessä, mikäli ymmärrätte mitä tarkoitan. Minä en rohkene sanoa sellaisia edes ääneen.

Mikään ei saa minua luovuttamaan niin lopullisesti. Ei mikään. Ei kukaan. Ei minusta niin helposti eroon pääse. Viimeisin ja tärkein niitti elämässäni on kaikkein rakkain. Hän on pysynyt rinnallani kaikki nämä ajat, olen kasvanut hänen kanssaan, hän on käynyt läpi kanssani jokaisen vaiheen, eikä hän ole minua koskaan hylännyt. Hän on ainoa jäljellä oleva asia, joka minulle merkitsee mitään. Vaikka kaveripiirit ja poikaystävät ovat vuosien saatossa vaihtuneet, onneksi kaikkein rakkain ystäväni on säilynyt. Ei väliä, vaikka suhteet kaarlon tai kaarlepin kanssa päättyivät, paljon enemmän minua satuttaisi hänen menettämisensä, hänestä luopuminen. Niin kauan kuin minulla on hänet, minulla on toivoa.

Kaiken kokemamme ja tulevaisuuden suunnitelmiemme jälkeen minä en voisi antaa periksi. Jonain päivänä minä olen vielä sitä, mitä me olemme suunnitelleet. Emme me koskaan uskoneet päätyvämme tähän pisteeseen, näiden henkilöiden kanssa, tällaisia asioita tapahtuvan. Kun me ensimmäisen kerran jo ennen ala-astetta kohtasimme, ei meistä varmasti kumpikaan olisi uskonut, mihin asti yhdessä päädyttäisiin. Mutta niin kuin viidennen luokan kevätjuhlassa, minä lupaan yhä seistä hänen tukenaan ja huolehtia hänestä. Me menemme kohti sitä, mitä me suunnittelimme. Minä lupaan yhä järjestää hänelle maailman kauneimmat häät ja opetella leipomaan mutakakun.

Koska mikään tässä maailmassa ei saa minua luopumaan hänestä. Mikään tässä maailmassa ei saa minua luopumaan meidän yhteisistä unelmistamme. Vaikka muut asiat olisivat kuinka huonosti, me olemme aina pitäneet yhtä. Vaikka meidän välissämme olisi kuinka monta kilometriä, meidän yhteytemme on aina säilynyt. Me kaksi pikkutyttöä emme uskoneet jonain päivänä olevamme oikeasti ne kaksi naista, "joilla olisi paljon hienoja vaatteita ja ihana mies", enemmän tai vähemmän. Enkä minä siitä voisi ikinä päästää irti.

Minä haluan nähdä, mitä meidän suunnitelmillemme vielä käy. Menevätkö ne yhtä pieleen kuin kaikki aikaisemmatkin. Ihastummeko me taas aivan vääriin henkilöihin ja haikailemmeko me vieläkin kuukausia idioottien perään. Mutta se, mitä tapahtuu, sen näyttää vain aika, eikä siitä ajasta minua koskaan kukaan saa tai mikään saa luopumaan. Niin kauan kuin meillä on unelmia, meillä on aikaa. Edes aika ei meitä erottanut, joten miksi erottaisin minäkään. Meidän väliimme eivät miehet, naiset, eivätkä mitkään siltä väliltäkään ole päässeet - tai tule pääsemään.

Niin kuin sanotaan; jokainen ihminen tarvitsee edes yhden ihmisen, jolle uskoutua, jolle voi puhua vaikeimmistakin asioista, jakaa ilot ja surut. Ja niin kauan kuin minulla on hänet, on suorastaan törkeää edes väittää, että jostain niin rakkaasta ja elintärkeästä minä haluaisin luopua. I feel u.







Cold as ice
And more bitter than a December
Winter night
That's how I treated you
And I know that I
I sometimes tend to lose my temper
And I cross the line
Yeah that's the truth

I know it gets hard sometimes
But I could never
Leave your side
No matter what I say

Cause if I wanted to go I would have gone by now,
But I really need you near me to
Keep my mind off the edge
If I wanted to leave I would have left by now,
But you're the only one that knows me
Better than I know myself

All along
I tried to pretend it didn't matter
If I was alone
But deep down I know
If you were gone
For even a day I wouldn't know which way to turn
Cause I'm lost without you.


I know it gets hard sometimes
But I could never
Leave your side
No matter what I say

Cause if I wanted to go I would have gone by now,
But I really need you near me to
Keep my mind off the edge
If I wanted to leave I would have left by now,
But you're the only one that knows me
Better than I know myself

I get kind of dark
Let it go too far
I can be obnoxious at times
But try and see my heart
Cause I need you need now
So don't let me down
You're the only thing in this world I would die without




'Cause i can be a wonderful friend for someone, who really deserves it.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti